مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 09:252020-11-11اقتصادي

جابجایی 115 هزار مسافر از طریق راه آهن گیلان/ صادرات 120 هزار تنی کالا از آستارا


مدیرکل راه آهن گیلان، با بیان اینکه سال گذشته 300 هزار نفر مسافر را جابجا کردیم، یادآور شد: شیوع کرونا در پایان سال 98 موجب شد که سه ماه جابجایی مسافر نداشته باشیم، - ایسنا/گیلان مدیرکل راه آهن گیلان، با بیان اینکه سال گذشته 300 هزار نفر مسافر را جابجا کردیم، یادآور شد: شیوع کرونا در پایان سال 98 موجب شد که سه ماه جابجایی مسافر نداشته باشیم، اما از خردادماه تاکنون 115 هزار نفر مسافر را جابجا کردیم.

غلامحسین ولدی در گفت وگو با ایسنا، بارزترین و شاخص ترین برتری و امتیاز راه آهن در قیاس با سایر شقوق حمل و نقل را مقوله ایمنی دانست و اظهار کرد: ایمنی برند راه آهن است؛ البته راه آهن در کنار ایمنی ویژگی های مثبت دیگری نیز دارد.

وی اصلی ترین ویژگی راه آهن را ارزان بودن هزینه حمل بار و جابه جایی مسافر در مقایسه با جاده دانست و افزود: در راه آهن امکان جابجایی انبوه بار و مسافر وجود دارد.

همچنین راه آهن دوستدار محیط زیست بوده و از آن به عنوان حمل و نقل سبز یاد می شود.

مدیرکل راه آهن شمال 2، میزان آلودگی راه آهن در محیط زیست را یک بیستم جاده دانست و تصریح کرد: مصرف سوخت ناوگان حمل و نقل ریلی نسبت به جاده یک هفتم است.

ولدی، وقوع حادثه در راه آهن را دارای منشا داخلی و خارجی دانست و گفت: از جمله عواملی که از خارج در حوادث راه آهن تاثیرگذار است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی 115 هزار مسافر از طریق راه آهن گیلان/ صادرات 120 هزار تنی کالا از آستارا

جابجایی 115 هزار مسافر از طریق راه آهن گیلان/ صادرات 120 هزار تنی کالا از آستارا